בבסיס, הנושא של ניהול זמן אינו עוסק בכלל בניהול זמן…
זה נושא שעוסק בניהול עצמי שלנו כיזמים ובעלי עסקים.
לכולנו יש את אותן 24 שעות ביממה,
ההבדל היחידי הוא כיצד אנו משתמשים בשעות האלו כדי להיות כמה שיותר אפטקיבים מבלי לפגוע באיכות החיים שלנו ומבלי להרגיש שחיקה.
השינוי שהוא יכול ליצור לנו בחיים הוא פשוט מדהים – בדיוק כפי שאני מלמד בקורס "אל תגעו לי בזמן".
תזכרו,
ניהול זמן אפקטיבי הוא המפתח להגשמת מטרות ויעדים, הגדלת ההכנסה הפוטנציאלית בעסק, והזמן החופשי שבו אתם מבלים עם המשפחה שלכם.
אספתי עבורכם 5 טכניקות שאתם יכולים ליישם החל מהיום כדי להיות יותר אפקטיבים ולקבל בחזרה
את עיקרון העובר ושב פיתחתי בזמן שאני בעצמי התמודדתי עם אתגרי עולם היזמות לארוך השנים האחרונות שבהן הקמתי מספר עסקים דיגיטלים וביצעתי השקעות נדל"ן.
העיקרון הוא מאוד פשוט,
כפי שבחשבון הבנק המסורתי יש לנו הוצאות והכנסות,
כך גם בחשבון הבנק הזה אנו מבזבזים זמן, ומרוויחים זמן.
חשוב מאוד לדעת כיצד לזהות אילו גורמים מבזבזים לנו את הזמן ומרוקנים לנו את החשבון,
ואילו פעולות אקטיביות אנו יכולים לבצע כדי להרוויח זמן בכל יום.
אני רוצה שהחל מהיום תהיו מודעים לפעולות שלכם בזמן שאתם עובדים על פרוייקט כזה או אחר,
תרשמו על דף:
אם תזהו אפילו רק את ארבעת הגורמים האלו, ותדעו כיצד לטפל בהם…
אוקיי, אני יודע מה אתם בוודאי חושבים…
ליצור צ'קליסט זו לא אסטרטגיה פורצת דרך.
אבל זו אחת מהדרכים הטובות ביותר להפוך מאנשים שמכבים שרפות, ולא עומדים ביעדים,
לאנשים פרודקטיבים ואפקטיבים!
אם השלב הראשון הוא ליצור צ'ק ליסט שינחה אותנו באופן מסודר בכל יום.
אז השלב השני או לתעדף את המשימות ולוודא שאנחנו מתחילים מהמשימות החשובות ולא מהמשימות שיותר כיף לנו לעשות.
אז יצרנו רשימה מופלאה של משימות מתועדפות.
עכשיו הגיע הזמן לוודא שאנו מבצעים את המשימות האלו, אחרת הרשימות שלנו יעלו אבק וזה
יגרום להרגיש אכזבה גדולה מעצמנו כאנשים שלא מצליחים לנהל את הזמן שלהם בצורה נכונה וטובה.
השלב הבא,
להתרגל לעבוד עם יומן מסודר!
אני מציע תמיד לתלמידים שלי לבנות יומן שבועי (בשלבים מתקדמים יומן חודשי ושנתי).
היומן הזה יהיה הקו המנחה שלנו,
כך נוכל להכניס את הצ'ק ליסט שלנו לתוך קוביות זמן מוגדרות מראש שבהן אנו מתמקדים אך ורק בביצוע של אותן משימות.
בעל עסק או יזם שאינו מנהל יומן, לעולם לא יוכל להשלים את הצ'ק ליסט שלו וכתוצאה מכך יכשל בהשגת המטרות והיעדים, זה דומינו שבו כל חלק שנופל גורם לכל החלקים להתמוטט.
אחרי שעבדתי עם מאות יזמים בשנים האחרונות אני יכול להגיד בוודאות שניהול יומן מסודר, תיכנון קפדני של כל השבוע ואפילו תיכנון של כל החודש מבעוד מועד, מובילים לתוצאות מדהימות שמתבטאות בסופו של דבר גם בהישגים עסקיים טובים יותר.
אני בכל מוצ"ש מוודא שהיומן השבועי שלי מסודר בצורה כזו שאני יודע איזה משימות אני מבצע בכל שעה ושעה, כך אני מתקדם בכל הפרוייקטים שלי ובסופו של דבר משיג את היעדים שהגדרתי לעצמי, ואפילו נשאר לי זמן עודף לתחביבים שלי ולפיתוח של פרוייקטים נוספים.
אנשים אפקטיביים שולטים באמנות החשובה הזו של הסרת הסחות דעת.
אם אתם רוצים להספיק יותר וממש את הפוטנציאל שלכם,
האמנות של ניהול זמן היא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שלכם כיזמים ובעלי עסקים.
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים