ניהול זמן נכון
שחר אשכנזי

שחר אשכנזי

קורס ליצירת זמן והגשמת מטרות

זמן הוא המשאב החשוב והיקר ביותר העומד לרשותנו בכל רגע נתון ובמקרה הטוב אנו יודעים כיצד להתנהל בתוכו ובמקרה הפחות טוב אנו מניחים לזמן לנהל אותנו ללא כל יכולת להשפיע עליו. בנוסף, היעדר זמן מהווה את אחת מהבעיות השכיחות ביותר של האדם המודרני וכל אחד ואחת מאיתנו עושה כל שביכולתו על מנת לפנות לעצמו כמה שיותר זמן פנוי (ברוב המקרים ללא הצלחה יתרה). 

כיצד חוסר זמן משפיע על חיינו?

עבודה מסביב לשעון, מצבי לחץ וסטרט, חוסר זמינות לתחביבים אישיים ודחיית דברים פחות חשובים למועד אחר, כל אלו ועוד הם רק חלק מהסימפטומים הנלווים למצבים בהם אנו מוצאים את עצמנו במרדף אחר השעון. חוסר זמן עלול להשפיע על חיינו במגוון רחב של היבטים, הן בריאותיים והן נפשיים, כאשר מצבים של היעד זמן באים לידי ביטוי באופן אנו מנהלים את חיינו ובהרבה מובנים חוסר זמן משפיע באופן ישיר ועקיף על איכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. 

מנגד, אנשים היודעים לנהל את הזמן הקצוב העומד לרשותכם בכל יום מחדש, מצליחים לשלב במהלך היום את כל הדברים אותם הם תכננו מלכתחילה לאותו יום, כאשר גם במקרים של אירועים בלתי צפויים הם יודעים לתמרן את הזמן העומד לרשותם. אנשים אלו הם בדרך כלל אנשים בריאים יותר ומאושרים יותר והם גם מצליחים להגיע לסיפוק אישי בכל תחומי החיים. 

ניהול נכון של הזמן הקצוב העומד לרשותכם בכל יום מחדש, יאפשר גם לכם:

  • להשיג יותר מטרות אותן אתם מציבים בפניכם בפרק זמן קצר יחסית
  • לפנות יותר זמן לתחביבים וחיי המשפחה 
  • להיות ממוקדים בכל רגע נתון ולמצות כל רגע ורגע בחיים על הצד הטוב ביותר 
  • לשמור על אורח חיים בריא וחיוני יותר
קורס ליצירת זמן והגשמת מטרות

אם כך, כיצד תוכלו לייצר לעצמכם יותר זמן?

כל דקה ושעה במהלך 24 השעות העומדות לרשותנו מדי יום, הן זמן שחולף שלא יחזור עוד, ולכן, ההתייחסות הבסיסית ביותר בדרך ליצירת יותר זמן מדי יום, היא להפנים את העניין ולהכיר בעובדה זו כעובדה היכולה לשנות את חייכם מקצה אל הקצה. אחת מהדרכים ליצירת יותר זמן היא ללמוד איך להתנהל בתוך הזמן הנתון ולהכיר בחשיבותו של כל רגע ורגע בחיינו. אפשר לומר כי קורס להגשמת מטרות למעשה יתמקד בניהול נכון של זמנכם.

באמצעות קורס ליצירת זמן תוכלו לרכוש את הכלים הנדרשים ליצירת זמן ומיקוד מטרות בצורה ברורה. כלים אלו יאפשר לכם להבין מה נדרש מכם על מנת להשיג את המטרות והיעדים אותם אתם מציבים בפניכם, וכל זאת במסגרת שינוי התנהגויות בסיסיות בהתאם לאורח החיים אותו אתם מנהלים כעת. 

אם גם אתם רוצים לחולל שינוי אמיתי בחייכם וליצור לעצמכם יותר זמן פנוי לטובת השגת מטרות ויעדים שונים בכל תחומי החיים, זה הזמן לדעת יותר על קורס ליצירת זמן והגשמת מטרות.

קורס ניהול זמן

טיפים מעשיים ליצירת זמן - כאן ועכשיו!

  • הקדישו זמן בכל יום מחדש על מנת לתכנן לפרטי פרטים את יום המחר – תכנון הוא אחד מהכלים היעילים ביותר ליצירת זמן, ולכן, חשוב לפנות זמן על מנת לתכנן באופן יעיל ומיטבי יותר את הזמן. 
  • הקפידו לבצע את המטלות המורכבות יותר בתחילת היום כאשר אתם מלאי אנרגיה.
  • הימנעו מהסחות דעת כאשר אתם עסוקים בביצוע מלאכה הדורשת רמת ריכוז גבוהה 
  • למדו להכיר את גוזלי הזמן היומיומיים שלכם 
  • סדרו את שולחן העבודה שלכם בסוף יום והכינו אותו בהתאם למטלות הממתינות לכם ביום המחר 
  • ערכו לעצמכם רשימה של כל המטרות אותן אתם רוצים בטווח הקצר, הבינוני והארוך – לצד כל מטרה רשמו את סדר הפעולות היכולות לקדם אתכם למטרה
ניהול יומן מסודר

סדר יום - תנאי ראשון והכרחי לניהול זמן ויצירת זמן להגשת מטרות ויעדים

על מנת להוביל את עצמכם למצב בו עומד לרשותכם יותר זמן פנאי לצורך הגשת מטרות ויעדים כאלו ואחרים בכל תחומי החיים, תדרשו לסדר ולארגן את סדר יומכם על הצד הטוב ביותר. לצורך כך, חשוב לבחון את ההרגלים וההתנהגויות שלכם עד היום ואת ההרגלים אותם אתם רוצים להטמיע בחייכם על מנת ליצור שינוי בר קיימא לאורך זמן.

כיצד עושים זאת שלב אחר שלב? אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולשמוע על קורס ייעודי ליצירת זמן וכן קורס להגשמת מטרות.

בהצלחה,

שחר אשכנזי

אהבתם? שתפו זה בחינם 🙂

שיתוף ב facebook