ייעוץ שיווקי
שחר אשכנזי

שחר אשכנזי

ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי הוא אחד מתחומי הייעוץ הנחוצים לכל בית עסק ומיזם עסקי כזה או אחר. תחום ייעוץ זה, חולש על מגוון רחב של היבטים מקצועיים הנדרשים לצרכי ניהול עסקים בעידן המודרני, וביניהם: שיווק ומכירות, שירות לקוחות, שיווק דיגיטלי, שיווק ישיר ועוד.

תכנית עסקית שיווקית - התנ"ך של כל בית עסק

סביבת התחרות הדינאמית של עולם העסקים המודרני, מחייבת כל אחד ואחת מאנשי העסקים והיזמים העסקיים שביניכם, לנתב את דרכו העסקית בהתאם לתכנית עסקית מובנית המשלבת בתוכה את כל דרכי הפעולה הנחוצות לכם לצרכי הקמת העסק, תפעול וניהול העסק לאורך זמן, השגת מטרות עסקיות וכדומה. כיום, כל תכנית עסקית כזו או אחרת לעסק חדש ו/או לבית עסק קיים, חייבת לכלול בתוכה התייחסות מורחבת לנושא השיווקי ולכל דרכי הפעולה השיווקיות הנחוצות לבית העסק לצרכי השגת מטרותיה של התכנית העסקית. תכנית עסקית המפרטת בתוכה את כל דרכי הפעולה השיווקיות, מסייעת למנהלי בית העסק ועובדיו ליישם באופן הממוקד ביותר את דרכי הפעולה ובכך לייעל את האופן בו בית העסק עומד ביעדיו העסקיים.

ייעוץ שיווקי

מטרות הייעוץ השיווקי

לכל תהליך של ייעוץ שיווקי מוגדרות מטרות שונות המותאמות לצרכי בית העסק על פי אופיו, תחום התמחותו, גודלו, סביבת התחרות בה הוא פועל ופרמטרים נוספים הנבחנים מראש לצרכי גיבוש תכנית עסקית שיווקית. כפועל יוצא מכך, השלב הראשון לתהליך הייעוץ השיווקי הוא שלב האפיון המקדים הנערך על ידי היועץ החיצוני הבוחן את כל היתרונות והחסרונות של בית העסק. במסגרת תהליך האפיון, עולות מספר שאלות מרכזיות שהמענה עליהן נועד לצרכי בניית תכנית שיווקית מפורטת, וביניהן:

  • מהם היתרונות והחסרונות היחסיים של בית העסק אל מול המתחרים?
  • כיצד ניתן ליצור בידול של בית העסק על פני המתחרים?
  • כיצד ניתן להגדיל את החשיפה של בית העסק לקהלי היעד הרלוונטיים לגביו?
  • כיצד "מתרגמים" את החשיפה לביקושים הולכים וגדלים לרכישת מוצרי/שירותי בית העסק?
  • מהן דרכי הפעולה השיווקיות המותאמות לבית העסק לצרכי השגת מטרותיו העסקיות והשיווקיות כאחד?

ושאלות נוספות שנועדו לנתב את הפעילות השיווקית ולמצות את הפוטנציאל השיווקי המקסימאלי. חשוב לציין שבכל תהליך של ייעוץ שיווקי, מושם דגש על ייעול העבודה השיווקית של בית העסק וזאת תוך שיפור ביצועים עסקיים לאורך זמן.

ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי - למי פונים ולמי זה מומלץ?

שירותי ייעוץ שיווקי מוצעים לכם כיום על ידי מספר הולך וגדל של חברות ייעוץ ואנשי מקצוע מתחום השיווק. יחד עם זאת, הבחירה ביועץ שיווקי כזה או אחר, חשוב ומומלץ שתעשה בהתאם לניסיון המקצועי העומד לרשותו ותחום התמחותו בכל הנוגע לתחום העסקי הרלוונטי לגביכם. מעבר לכך, חשוב לשים דגש על היקף השירותים המוצעים לכם במסגרת תהליך הייעוץ השיווקי ושיטות העבודה המונהגות על ידי נותני השירות.

בכל הנוגע לשאלה: ייעוץ שיווקי למי זה מומלץ? התשובה היא לכל אחד ואחת מאנשי העסקים והיזמים העסקיים שביניכם, ואין זה משנה אם אתם מנהלים בית עסק קטן, בינוני או גדול. שירותי הייעוץ השיווקי נועדו לייעל את פעילותכם העסקית ולהשיג את כל המטרות השיווקיות הנדרשות לכם בטווח הקצר, הבינוני והארוך.

ייעוץ שיווקי באינטרנט

העלייה המתמדת בתקציבי הפרסום והשיווק המופנים על ידי חברות מסחריות וגופים עסקיים בכל תחומי המחסר לטובת פעילות שיווקית באינטרנט, מחייבת אתכם לשכור את שירותיו של יועץ שיווקי המתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי. תחום זה, הנקרא גם שיווק אינטרנטי, כולל בתוכו את כל דרכי הפעולה השיווקיות העומדות לרשותכם ברחבי הרשת והוא מיועד לכל בית עסק קטן או גדול המפנה תקציב בסדר גודל כזה או אחר לטובת ביסוס מעמדו העסקי ברשת האינטרנט.

ייעוץ שיווקי באינטרנט מיועד גם לעסקים הפועלים אך ורק במרחב הדיגיטלי (חנויות אינטרנטיות וכדומה) וגם לעסקים הפועלים במרחב הפיזי והדיגיטלי כאחד. תכנון מיטבי של דרכי הפעולה שלכם בתחום השיווק הדיגיטלי, יסייע לכם לבנות אסטרטגיה נכונה לפרסום, שיווק וקידום ברשת. חשוב לציין שהשירות מיועד גם לעסקים קיימים וגם לאילו מביניכם העושים את צעדיהם הראשוניים בעולם העסקים.

לסיכום, אם גם אתם רוצים לקדם את המטרות השיווקיות שלכם ולהבטיח לעצמכם עמידה מתמדת ביעדים שיווקים, זה הזמן לקבלת ייעוץ שיווקי מאנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא.

 

אהבתם? שתפו זה בחינם 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email